FOLLOW l DASHBOARD
Introduction♥

Hello candies, welcome to my fanfic. I am Nadhirah from the Candy Meow. Please do respect me, my blog and my works. Do not ever plagarize my works and please do not use any harsh words towards me. Don't be a loser who don't have a life to spare. Have a good life and proud to be the Original you. Thank you for visiting and please do enjoy your stay here.


Older Post♥ | Newer Post♥

Candy Novel Meow.
When my imagination begins...
Biography♥
Know this Candy maker♥

This young writer named as Nurul Nadhirah Amalina. Her age is sixteen and was born on June 25 1995. She lives in Malaysia and currently studies at SMK Bandar Baru Bangi. She is a die hard fan of Pink, Blue, Green, White, Black and purple. She loves to draw Anime cartoons, doodlings, read comics, eating chocolates and plays with cats. She is currently hates copycats, haters, people with pirates hearts and slanderers. She also a Taekwondo student and sometimes she practices her skills alone. She has created some stories 2 years ago and wrote it down in a simple book. She copied her works and paste it in this lovely blog just to share her imaginations with you. Please don not plagarize her works and respect her as a writer.




Love is a nature, and nobody can avoid LOVE♥

Thursday, December 22, 2011 | 2:14 PM | 0 comments



Jo Minwoo : Ahh, saya mintak maaf. Saya kena ikut diorang. Saya tak sedap hati. Jo Kwon, kau nak ikut tak?

Jo Kwon : Minwoo, dah la tu. Jangan la kacau diorang.

Jo Minwoo : Kalau kau taknak ikut, sukahati kau. Naeyang, saya pergi dulu.

Naeyang & Jo Kwon : Minwoo !! Minwoo !! Tunggu !!

Jo Kwon : Naeyang, saya ikut dia ya. Saya takut dia buat benda bodoh. Pergi dulu !

Naeyang : Jaga diri ya !


. . . . .

Lee Junho memegang tanganku dengan sangat mesra. Aku berasa gembira dapat berjalan dengannya. Dia memandangku dan senyum padaku. Aku membalas senyumannya dan jantung aku berdegup laju. Semasa kami sedang berjalan, seorang lelaki melanggar Lee Junho sehingga terseungkur. Lelaki itu terus melarikan diri tanpa berkata apa-apa.

Mia : Lee, awak tak apa-apa? Sakit tak?

Lee Junho : Ya, saya tak apa-apa Mia. Terima kasih. Jom kita pergi.

Dia membawaku ke sebuah restoran mewah. Dia juga menarikkan kerusi untukku. Aku sungguh berasa bahagia. Dia memesankan makanan yang sama sepertinya. Makanan disitu sangat mahal tetapi aku gembira kerana dia mahu makan bersamaku.

Selepas selesai makan, Lee Junho ingin membayar tetapi apabila dia cuba mengambil wangnya, dia dapati bahawa dompetnya telah hilang. Dia terduduk dan memukul kepalanya. Aku tidak sampai hati lalu membayarnya menggunakan wang aku sendiri.

Mia : Sudah lah Lee. Jangan pukul diri sendiri. Hentikan !

Lee Junho : Maafkan saya Mia. Saya tak patut suruh awak bayar. Saya yakin, budak laki yang langgar saya tadi tu pencurinya. Maafkan saya.

Mia : Takpelah Lee Junho. Saya tak kisah langsung. Jom kita pergi.

Kami terus beredar dari restoran itu. Lee Junho membawa aku ke sebuah hotel. Aku sangat takut tetapi aku langsung tidak bertanggapan buruk terhadap Lee Junho kerana aku yakin dia baik.

Mia : Lee, kenapa kita ke hotel?

Lee Junho : Ohh, awak jangan risau ya. Saya nak jumpa dengan kawan saya kejap. Awak takut ke? Kalau awak takut, awak boleh tunggu luar.

Mia : Emm, tak. Saya cuma.. Takpelah. Tapi tak lama kan?

Lee Junho : Ya, hanya kejap je. Jom.

Kami terus masuk ke dalam lif dan naik ke tingkat 7. Dia memegang tanganku dengan erat sehingga aku terasa sakit.

Mia : Lee, awak pegang tangan saya kuat sangat. Tolong lepaskan. Lee !

Lee Junho hanya berjalan terus dan memandang ke hadapan tanpa mengendahkan aku. Aku sudah berasa tidak sedap hati. Aku cuba untuk melepaskan pegangannya tetapi tangannya terlalu kuat. Dia mengetuk pintu bilik hotel nombor 600 apabila sampai. Tiba-tiba seorang lelaki membuka pintu itu. Dia tersenyum pada Lee Junho dan aku ditarik untuk masuk.

Lee Junho : Mia, awak duduk dulu. Saya nak ke tandas. Kenalkan, ni Kim Jung. Dia kawan saya. Kejap ya.

Mia : Ya.

Tae Kim Jung : Hai, saya Kim. Ini kawan saya dan Lee. Namanya Hyun Gyun. Awak ni cantiklah Mia.

Hyun Gyun : Hai Mia, saya Gyun. Ya, betul tu. Awak ni cantik.

Aku sangat takut. Mereka mula memegang tanganku, memegang bahuku. Aku hanya menjerit di dalam hati dan menepis mereka. Tolong lahh. Tiada siapa pun tahu aku disini. Kalau sahaja aku percaya kata-kata Minwoo. Pasti perkara ini takkan terjadi. Mereka membaringkan aku dan cuba melakukan sesuatu padaku.

Mia : Ahh !! Tolooong !! Lee Junho !!! Mereka nak..

Kim Jung : Hahahah, jeritlah sekuat hati. Kau nak tahu? Lee Junho lah yang serahkan kau pada kami. Kita akan habiskan masa bersama-sama ya.

Hyun Gyun : Yaa. Hahaha JOM! !

Mereka bertiga ! Kenapa Lee Junho melakukan aku seperti ini?! Bantulah aku Minwoo. Di mana kau? Tolong.. Jo Minwoo ! Semasa mereka cuba membuka bajuku, tiba-tiba pintu hotel dirempuh lalu terbuka. Ternyata Jo Minwoo yang merempuh pintu itu.

Jo Minwoo : WOI !! Lepaskan Mia ! Jangan berani apa-apa kan dia.

Jo Kwon : Mia ! Rupanya betul kata Minwoo pasal kau Lee !! Kau adalah IBLIS !!

Mia : Minwoo !! Tolong saya.

Jo Minwoo dan Jo Kwon memukul Lee Junho dan kawan-kawannya lalu melarikan aku. Mereka mengejar kami tetapi Jo Minwoo memukul mereka sehingga tersungkur. Kemudian Minwoo menarik tanganku dan kami berlari keluar dari situ.

Aku masih dalam keadaan terkejut dan aku menangis tak henti-henti. Jo Minwoo memeluk aku dan menenangkan aku.



Jo Minwoo : Mia, awak dah selamat. Nasib baik kami sempat. Saya dah agak, dia bukan lelaki yang baik. Nasib baik dia tak sempat apa-apakan awak. Sekarang awak tenang ya.

Jo Kwon : Nasib baik. Tenang ya Mia. Awak dah selamat dengan kami. Jom la Minwoo, kita hantar dia balik.

Mia : Tsk.. Tsk.. Min.. Minwoo, Kwon. Tolong rahsiakan masalah ini dari parents saya ya. Saya taknak diorang risau.

Jo Minwoo : Tapi.. Awak hampir dirogol Mia. Kenapa awak nak rahsiakan?

Mia : Tolonglahh.

Jo Kwon : Baiklah Mia. Kami janji.

. . . . .

Mama : Mia ! Kenapa ni? Baju koyak, muka Mia pun pucat. Mia tak apa-apa ke?

Papa : Kamu semua ni sape? Kenapa dengan anak kami?

Jo Minwoo : Emm, makcik, pakcik. Kami kawan kelas Mia. Dia..

Jo Kwon : Dia terjatuh makcik, pakcik. Selamat berkenalan. Saya Kwon. Dia tak apa-apa. Tapi, cuma dia demam sikit.

Mama : Mia demam? Mari kita masuk sayang.

Papa : Terima kasih anak muda. Selamat berkenalan dan jumpa lagi.


Aku mengalami demam panas setelah kejadian itu. Aku dicutikan untuk beberapa hari agar aku tenang dan sihat. Aku asyik termenung mengenangkan kejadian yang pahit itu. Aku masih berada dalam keadaan trauma. Mujur Mama dan Papa berada dekat dengan aku. Naeyang, Jo Minwoo dan Jo Kwon juga sentiasa peduli dengan aku.

. . . . . .

Naeyang : Minwoo ! Macam mana semalam? Okay ke? Kenapa Mia tak datang eh?

Jo Kwon : Okay ke ape. Dia.. Dia hampir je kene rape oleh mamat tak guna tu ! Sialan punye manusia.

Naeyang : Ape?!! Betul ke Minwoo? Tolong kata Kwon tipu.

Jo Minwoo : Betul Naeyang. Dia hampir kene rogol. Tapi mujur kami sempat. Kami ikut diorang dari mula sampai kat hotel. Kesian Mia. Dia menangis tak henti-henti. Mamat tak guna tu memang melampau ! Kene belasah dengan kitorang. Memang sedap lah kan.

Jo Kwon : Ha'ah. Betul. Padan muka mamat bajet hensem tu. Dahlah tak reti lawan. Tumbuk pun macam pondan. Nenek saya tumbuk lagi kuat. Hahaha.

Jo Minwoo : Ah kau. Aku rase, aku yang lawan banyak. Kau setakat pegang dia je. Aku yang belasah mati-matian Hahaha.

Naeyang : Yeke. Hmm, mesti Mia terkejut lagi kan? Kesian dia. nasib baik ada korang. Terima kasih ya. Oh ya, saya nak melawat dia lah nanti.

Jo Kwon : Awak nak melawat dia? Eh, nak jugak ! Kesian Mia. Tapi kan, pssstt ! Semalam, Minwoo peluk Mia. Heheh.

Jo Minwoo : Ape? Aku dengar nama aku tadi.

Jo Kwon : Eh, takde apa-apa lah. Aku cakap ko lawan best ! Hehehe.

Naeyang : Hahahaha. Shhh..

. . . . .

Mengapa Minwoo membantu aku? Mengapa dia memeluk aku semalam? Aku masih tertanya-tanya tentang itu. Mengapa? Adakah aku sudah jahati dia dengan berkasar terhadap dia sebelum ini? Walaupun aku berkasar, tetapi dia masih membela aku. Terima kasih Minwoo. Aku malu untuk mengucapkannya kepada kau. Terima kasih.

Bersambung...

Labels:



From your Royal Princess Eiramelyna.